2014. október 23., csütörtök

4. rész - Érzelmek

Sziasztok Skacok ! Megérkeztem az újabb résszel az Őszi szünet örömére ! Remélem tetszeni fog nektek. És vasárnap is érkezem a következő résszel szóval  nem marad ki a blog nap ! Nem is rabolóm az időtöket jó olvasást kívánok és hagyjatok nyomot magatok után !
Puszi Sz. Vivien



A dal végett ért lehajtotta a fejét a gitárt maga mellé helyezte. Közelebb jött hozzám. Az arcomat megfogta az egyik kezével, másik kezével az államat emelte. Gyönyörű íriszeivel találtam szembe magam. Szemei csillogtak vágyakozva nézett rám. Egyre jobban közelített felém. Leheletét a számnál éreztem. Még egyszer bele nézett a szemeimbe és...      


 Még egyszer bele nézett a szemembe és elhúzódtunk egymástól. 
 -Bocsi ezt nem kellett volna.-Állt fel a helyéről és tarkóját kezdte vakargatni. 
-Nekem most mennem kell..- álltam fel a helyemről és mentem az ajtó felé, de közben megragadta valami a csuklóm megfordultam és megbánva nézett rám. 
-Kérlek ne menj el ! 
-Alig egy napja ismerjük egymást és máris megakarsz csókolni ez nekem túl gyors ! - Fakadtam ki. 
-Nem tudom mi ütött belém, de kérlek maradj itt hadd tegyem jóvá! - Nézett rám megbánó tekintettel és egy ferde mosolyt engedett el. 
-Rendben. - Tettem le táskám  a kanapéra. 
-Remélem nem haragszol rám ?
-Nem, de ezzel most nem törődj csak én reagálom túl ezt az egészet. 
-Megértelek.. - Kémlelte a földet és hirtelen felemelte arcát és már is szólásra nyitotta a száját. - Mit csinálunk a nap további részében ? 
-Először is át kéne öltöznöm utána akármit. -mosolyogtam. 
-Rendben.- nevetett. 
-Akkor te most jössz hozzám legalább egy kicsit megismersz.
-Várom - Örömöt láttam a szemeiben és megbánást, hogy bánja ezt az egészet, de vágyat is látok ami ha tehetné megcsókolt volna. 
-Induljunk. -hívogattam az ujjammal. 
Megindultunk az úton keveset beszélgettünk,de ez nem olyasféle kínos csönd volt ez valami más. Nem volt mit mondanunk élveztük egymás közelségét. Amint megérkeztünk a lakásomba bementem a szobámba össze szedtem a ruháimat aztán bementem a fürdőbe. Megengedtem a vizet és egy gyors zuhanyozásba kezdtem. Addig Miki a nappalimban volt. 
*Bátori Miklós*

Hiába mondta Laura, hogy ne bánkódjak azon, hogy majd nem megcsókoltam, de nem tudom mi üthetett akkor belém. Nagyon bánom. Közben megérkeztünk Laurához. Aranyos hangját hallottam meg. 
-Foglalj helyet nyugodtan én készülődöm.
Nevettem rajta nagyon amikor megláttam, hogy fel - alá rohangál.
Lakása nagyon csajos. A nappali színe narancs sárga, barna és zöld kiegészítőkkel, krémszínű plüss kanapé vele szemben egy óriási tv a barna szekrénysoron. Ízléses kis lakás. A kanapé felett egy nagy kép lógott. A képen talán Ő volt. Csodálatos fekete - fehér színe vonásait tökéletesen kitükrözte. Mellette pedig Fanni volt. Úgy nézem már régóta barátnők lehetnek, de hogy - hogy nem láttam még soha őt Olivérékkel ? 

*Hanzély Laura*

Amint letusoltam felvettem egy farmert és egy kötött pulcsit. Felvettem fehér magas szárú cipőm. egy kis sminket vittem fel a bőrömre és kevés parfümmel ízesítettem illatomat. amint kész lettem konyhába mentem két pohár narancsléért amit bevittem a nappaliban lakozó Maykeehoz aki épp képet nézett amin Fanni, Oli és pár ismerőseink vannak rajta és én. A kedvenc terünkön készült. 
-Nem is tudtam, hogy a Bytheway tagjaival is jóban vagy ? 
-Hát, igen jó fejek nagyon. 
-Azta - meredt le előttem, ahogy felém fordult - Gyönyörű vagy. 
-Köszönöm ! -a fenébe a pirosság újból elöntött. 
Nem értem, hogy miért van ha valami bókot mond nekem mindig elpirulok ? - kérdeztem magamtól. 
-Annyira tetszik mikor elpirulsz - nevetett. 
A mondat hallatán megfogtam két kezemmel az arcom és elmosolyodtam. 
-Jól van mehetünk ? - kérdeztem nevetve. 
-Mehetünk - megnyálazta a száját - Na de hova ? 
-Margit - sziget ? Zenélő szökőkút ? - kacsintottam. 
-Induljunk ! 
Sietve mentünk le a lépcsőn Miki kocsijához. Ahogy leértünk a parkolóba szemeimmel kerestem az autóját. Aztán Mikit követtem és megpillantottam egy fekete színű BMW m3 - at. Beültünk az autóba és elindultunk, Az út kellemesen telt zenét hallgattunk és beszélgettünk. Úgy érzem kezd megnyílni nekem, de nekem még sok idő kell, hogy az életemről tudjak beszélni. Hogy eltudjam neki mondani miként élek. Hogy az életem nem tökéletes, ahogy azt elképzeli, hogy nem minden amit gondol. Gondolataimból a motor halkulása zökkentett ki. 
-Megérkeztünk szépség - ferde mosolyt eresztett az arcára. 
-Szépség ? Aha már becenevem is van ? 
-Baj ? - kérdezte csillogó íriszeivel mosolyra húzta a száját. 
Mosolyogtam és kémlelni kezdtem a cipőm. Combomon elhelyezkedő kezem után nyúlt, majd megszorította izmos kezeivel, majd kérdőn néztem gyönyörű íriszeibe és szemeivel indulásra intett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése