2014. október 12., vasárnap

2. rész - Találkozás

Sziasztok Skacok ! Megérkeztem a 2. résszel remélem tetszeni fog ! 
Köszönöm az 1 komit is nagyon jól esett. Továbbá köszönöm a sok megtekintést. 
Sajnos feliratkozóm még nem lett de kérlek titeket iratkozzatok fel és hagyjatok nyomot magatok után ! Jó olvasást ! 
Puszi Sz. Vivien 


- Hűhaa - méregetett - Tudtam, hogy valahonnan ismerlek. Volt rólad egy nagy plakát a Lurdyban ugye ? - kérdezte kikerekedett szemekkel.
- Igen - mosolyogtam. 
- Az a kép valami gyönyörű és élőben is csoda szép vagy ! - bókolt mosolyogva...


-Nagyon szépen köszönöm örülök, hogy tetszik . - mosolyogtam
-Csak az igazság . - Éreztem, hogy az arcomat elönti a melegség a bókja hallatán. 
Közeledett felénk két ismeretlen arc. 
Az egyik magas borostás rövid hajú fiú jött hozzám először. 
-Szia ! Lapis Botond vagyok - mosolygot kedvesen. 
-Helló ! Hanzély Laura .
A másik idegen aki szintén borostát viselt, de a haja hosszabb volt homlokát betakarta. 
-Szia ! Kiss Dániel - mosolygot és méregetett - Te ismerős vagy nekem valahonnan ?! -kíváncsiskodott .
- Ő az a lány aki a Lurdy nagy plakátján volt - szólt közbe Miki. 
A két fiú meglepődött tágra nyílt szemmel néztek. 
-Gratulálok ! Gyönyörű kép - mondta Dani.
~Az este további részében beszélgettünk, mindenki nagyon kedves volt velem és nagyon sokat nevetünk. Mikivel sok közös pillantásunk volt. Fura helyzet volt az biztos. 
Későre járt az idő talán éjfél fele lehetett.
-Lala nem mész egyedül haza elkísérünk Olival - mondta aggódoan Fanni.
Majd én haza kísérem - kacsintott egyet Miki.
Oké. - nézett furán Fanka. 
-Akkor menjünk, mert fáradt vagyok - ásítottam egyet és elindultunk Mikivel. 
-Most mesélj Te magadról - kíváncsiskodtam.
-Én az MDC zenekar énekese vagyok.
-Oh..hát az tök jó - meglepetten dadogtam.
-Gyere el egy koncertünkre hétvégén lesz ! 
-Nem ígérem, mert fotózásom lesz - mondtam kicsit szomorkásan - de, ha időben végzek elmegyek. 
Mosolygot. Útközben sokat mesélt magáról és is magamról, de ez a séta más volt. Valami köt hozzá, de nem tudom mi. Megérkeztünk.
-Feljössz ?
-Nem, most nem, de holnap találkozhatnánk ha van kedved ?!
-Persze, hogy van Lurdyban leszek a táncteremben . -kacsintottam.
-Jó délután ott leszek .-kacsintott vissza
-Most már mennem kell akkor holnap ! 
Búcsúzóul adott egy ölelést és egy puszit az arcomra.
-Szia Laura ! -integetett és én is neki. 
-Szia Miki. 

*Bátori Miklós szemszöge*
Valami megfogott Laurában. Talán a szerénysége vagy a humora vagy esetleg mindkettő. Úgy érzem különleges ez a lány számomra. Jobban megakarom ismerni . Tudom hülyeségnek hangzik, de már most kötődöm hozzá. Nem szabadna, az érzéseimnek nem tudok parancsolni. Amikor először megláttam megakadt rajta a szemem. Gyönyörű, hosszú szőke haja bearanyozta az egész teret. A gyönyörűség kék szemei valami bámulatos. Laura a tökéletes az életemben úgy érzem. Meglepetést tudd okozni modell is és még táncol is. Vajon mi az amit csinál még ? Egyre jobban megakarom őt ismerni. Fura, hogy már első találkozásunk után ilyet mondok, mert az eddigi barátnőimnél nem volt ilyen, de ez most különleges érzés. Így hajtottam álomra a szememet.


*Hanzély Laura szemszöge*
Ez egy különleges séta volt. Aranyos és kedves. Amikor puszit adott elöntötte pír az arcomat. Remélem jól megtudom ismerni ezt a srácot érdekes fiú számomra. Amikor elköszöntünk egymástól néztem ahogy a sötét ellepi az alakját és messzebb van tőlem.
Boldogan kullogtam fel a harmadikra, elő vettem a kulcs csomómat és kinyitottam az ajtót. Mivel egyedül élek csönd és sötét lepte el a lakást. Üresség minden hol nehéz lesz vissza szokni, hogy újra egyedül vagyok. Levettem a cipőmet a pulcsimat és a táskámat is felakasztottam. Lépkedtem befelé a fürdőszobába és megengedtem a csapott. A ruhaneműmet dobáltam le magamról a hajamat felcopfoztam és bele feküdtem. Testemet átjárta a meleg a kihűlt testrészeimet melegítette. Egy kis idő elteltével kimásztam a kádból, törölközőmet magam köré tekertem és mentem be a szobámba. Felvettem a pizsamámat és rögtön bebújtam a meleg ágyamba. Álomba ringattam magam..

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt:))
    már várom a következő részt:)
    mindig olvasni fogom!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a rész is :)
    Alig várom a jövő hét vasárnapját már :)
    Puszi, Fanni :)

    VálaszTörlés