2014. október 29., szerda

6. rész - Látni akarom

Sziasztok Drága olvasóim ! Fantasztikusak vagytok hihetetlen, hogy mennyien tekintettétek meg a blogom mai megtekintés 1119 !!! Ez fantasztikus köszönöm nektek ! Köszönöm a kommenteiteket ! Csináltam egy csoportot a blognak facebookon csatlakozzatok : https://www.facebook.com/groups/569065056573281/
Jó olvasást kívánok ehhez a részhez is ! És ne felejtsetek kommentálni !
Puszi Sz. Vivien




*Bátori Miklós*

Miután Laura elment nem ismertem magamra fejemből sem tudtam kiverni. Végig az járt a fejemben, hogy nem akarom elveszíteni és jobban vigyázok rá. Amint megláttam a volt barátnőmet Biankát nem tudtam mi tévő legyek. A pokolba kívántam volna. Nem tudtam mi tévő legyek, hogy Laura után menjek vagy holnap megkeresem őt addigra mindketten megnyugszunk. Így az utóbbinál döntöttem, keservesen sétáltam haza Daniékhoz. Tudtam, hogy ha haza érek és meglátják rajtam egyből kérdezősködnek, így próbáltam mosolyt festeni az arcomra, de nem ment. Nincs most kedvem magyarázkodni. Haza értem azt hittem nincs itthon senki. Csönd uralkodott a lakáson. Bementem a konyhába hűtőt nyitottam ki, hogy igyak egy pohár vizet nagyot sóhajtottam. Megfordultam és a pult másik oldalán Dani állt, majd nem kiejtettem a kezemben lévő palackot. 
-Haver te normális vagy? - kaptam a szívemhez. 
-Mi van nem tiszta a lelkiismereted ? - nevetett rajtam.
-Haha nagyon vicces. - mondtam kurtán. 
-Mi van Laurával ? 
-Az egész pocsék volt... elrontottam mindent... - csavartam a kis palackom kupakját és neki dőltem a hűtőnek, közben a földet kémleltem. 
-Mesélj ! 
-Az elején minden rendben volt, elmentem a táncpróbára gyönyörűen táncol. Elvittem őt a stúdióba és, majd nem megcsókoltam. 
-Mi az, hogy majd nem ? - vágott közbe a barátom. 
-Befejezhetem ? 
- Be ! - tiltakozott kezeit maga elé tette. 
-Szóval ezzel, hogy majd nem megcsókoltam el is veszítettem volna, mert majd nem elment, de én megkértem, hogy maradjon. 
-És aztán ? - kíváncsiskodott. 
-Dani te kíváncsi vagy, mint egy öreg néni ! - nevettem. 
Nem válaszolt csak felvonta szemöldökét. 
-Aztán felhívott magához míg Ő átöltözött és utána elmentünk a Margit - szigetre. Oké eddig minden rendben volt. Sétáltunk és megjelenik Bianka ! - idegesen vertem a falba. 
-Oohh öregem ez elég nagy pekh.
-Annyira megsértette Laurát, hogy ott hagyott elment talán többet nem is akar látni. 
-Miért nem mentél utána ? 
-Jobbnak látom, ha akkor beszélek vele, ha lenyugszik Ő is és Én is. 
-Te tudod, ez a lány értékes és ha kell neked szerezd meg és vigyázz rá. 
Bambulva bólogattam válaszképpen Dani közben megveregette a vállam, 
-Menj aludni holnap próbálunk a hétvégi koncertre. 
-Rendben. - bólintottam. 
Dani elment a szobájába Én pedig leültem a pulthoz és írtam Laurának egy üzenetet. 
Nem jött válasz, pultra tettem a fejem és magam mellé ütöttem. Eközben megszólalt a telefonom reméltem, hogy az előbb említett személy írt, de Olivér neve villogott a kijelzőn.
-Helló ! - szóltam bele a készülékbe. 
-Szia Miki ! Beszélnünk kell ! - komoly volt a hangja. 
-Mondjad ! 
-Laura itt van nálunk. 
- Mi ? Micsoda ? Oda megyek most ! - jelentettem ki és már keltem is fel a székről, de Oli a vonal másik oldaláról megállított. 
-Állj már meg ember várj amíg befejezem ! Csak szólni akartam, hogy ne aggódj érte ! 
-De oda mehetek ? - kérdeztem kétségbeesetten.
-Tudom, hogy most legszívesebben itt lennél, de nem lehet. Egy az, hogy Lala alszik. Kettő Fanni, ha meglátna élve nem mész ki így is most eléggé dühös rád. 
-De nem érdekel látni akarom ! 
-Nem lehet értsd meg ! Amikor indul haza akkor szólok és láthatod megfelel ? 
-Meg. - egyeztem bele, de minden porcikámmal látni akartam. 
-Jó légy tesó jó éjt ! - köszönt el Olivér. 
-Jó éjt ! - tettem le a készüléket és csak néztem magam elé. Újabb mocorgást hallottam az előszobából. 
-Héé Te miért nem alszol már ?  -szólalt meg Boti álmos rekedt hangján. 
-Te miért nem alszol ? - kérdeztem vissza tőle.
-Talán, mert túl hangosan beszélsz ?! - jelentette ki felháborodva. 
-Bocsi Boti ! - néztem le a pultra.
-Mi a baj ? 
-Laura... - sóhajtottam.
-Na mond ! 
Elmeséltem neki a sztorit elejétől fogva. Néhol meg-meg akadozva próbáltam erőt venni magamon egy nagy sóhajtással.
-Ez a Bianka már megint itt van mit keress itt ? Ahol csak megjelenik mindenhol viták kavarognak. - háborodott fel Botond. 
-Látod.. - sóhajtottam. 
-Na de most már tényleg késő van és, ha te holnap látni akarod Laurát akkor aludj pihend ki magad ! - utasított - Ne feledd holnap próbálunk ! 
-Jó rendben jó éjt ! - indultam meg a fürdő felé, közben néztem a telefonom és egy üzenetem se jött. Botorkáltam be a fürdőbe levettem minden ruha darabot és beálltam a zuhany alá. Jól esett ahogy folyt a testemre a meleg víz hajamra is folyattam aztán tusfürdővel bekentem magam. A jól eső meleg víz karmai közül kimásztam. hasam alá terítettem a törülközöm a hajamat megráztam. Mentem be a szobába felvettem a boxerem és befeküdtem az ágyamba. Válaszoltam pár ask.fm kérdésre, felnéztem facebookra. Jobbnak láttam, ha alszok, mert az óra 01:30 - at mutatott. Ki kell pihennem magam, hogy tiszta, higgadt fejjel beszélhessek újra Laurával és elmondhassam neki mi volt ez az egész. 

4 megjegyzés:

  1. Kicseszett jó és jó hogy Daniról és Botiról is esett szó :)

    VálaszTörlés
  2. Lesz még sok ilyen :) és köszi :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó. :) Alig várom a kövi részt. Izgalmas és nincsenek hibák az írásaidban. Nagyon imádom "_"

    VálaszTörlés