2014. október 19., vasárnap

3. rész - Ismerkedés

Sziasztok ! Megérkezett a 3. rész ! Remélem vártátok már. Nagyon szépen köszönöm a kommenteket nagyon jól esnek az ilyenek és a sok nézettséget ! Gyűlnek a feliratkozók, de  bátran iratkozzatok fel fontos információkat megfogtok tudni a blogról Google+-on, de későbbiekben tervezek facebook csoportot is ! Mivel szünet lesz ezért csütörtökön is jön egy rész ! Remélem várjátok már. Nos, nem is rabolom az időtöket jó olvasást és nem utolsó sorban hagyjatok nyomot magatok után !
Puszi Sz. Vivien


Egy kis idő elteltével kimásztam a kádból, törölközőmet magam köré tekertem és mentem be a szobámba. Felvettem a pizsamámat és rögtön bebújtam a meleg ágyamba. Álomba ringattam magam..

*Hanzély Laura*

Reggel arra ébredtem, hogy szúró napsütés sütött be az ablakomon ami megvakította látásomat. Mosolyogva virradtam fel a szép napsütés láttán.
Rá pillantottam az órámra ami 12:30-at mutatott. Szörnyülködve keltem ki az ágyam karmai közül Jézusom másfél órám van, hogy elkészüljek - dühösen mondtam magamban- már megint elaludtam ideje készülnöm. 
Kiléptem a konyhába készítettem tojásrántottát. Leültem az asztalhoz és sietve megettem. Rohantam be a fürdőbe fogat mosni és egyéb tevékenységeimet elvégezni. Berontottam a szobámba a ruhásszekrényemhez, ahol már bajban voltam sokáig tűnődtem a szettemen. Végül kiválasztottam egy fekete ülepes nadrágot, féloldalas pink felsőt, fehér tréning felsőt és végül egy fehér magas szárú cipővel párosítottam. Feltettem szempilla spirált és szemhéjamra szemhéjtust raktam, megfésülködtem, aztán vállamra kaptam a táskám a napszemüveget fejemre csúsztattam és utamnak indultam. Bedugtam fülembe a headsetemet és hallgattam a koreográfiás számomat Bruno Mars - When I Was Your Man. A zene megtanít hallgatni a gondolataimra, megtanít élni. Útközben sokszor lejátszottam ezt a zenét, hogy a koreográfiám jól sikerüljön, amit táncolunk a csapattal. 
Időközben oda értem a Lurdy-házba. Beléptem az ajtón a portán elkértem a táncterem kulcsát és felmentem az emeletre ahol az említett helység található. Minden olyan volt mielőtt elmentem volna. Beindítottam a zenét és levettem a cipőm és a pulcsi. A zene magával ragadott és táncoltam. 
Sokszor lejátszottam a zenét amíg tökéletesnek nem éreztem a koreót. Időközben észre vettem, hogy valaki figyel. Reflexből hátrafordultam és ott állt. Nagy mosoly ült az arcán és lépkedett beljebb. 
-Bravó ügyes vagy folytasd tovább, mintha itt sem lennék.
Nem szóltam egy szót sem csak mosolyogtam. A zene újra indult Miki leült egy székre és nézte, ahogy táncolok. Én meg mit sem vetve arra, hogy itt van táncoltam, mintha senki sem lenne itt. Zenének vége lett felé fordultam mellette lévő székhez mentem, lihegve ültem le mellé. 
-Gyönyörűen táncolsz szinte megérteted a zeneszöveget - mosolygot rám. 
-Köszönöm - mosolyogtam vissza. 
-Mióta táncolsz? 
-Kiskorom óta. Te mióta énekelsz ? 
-4 éve lassan vagy talán több - kacagott fel.
- Hallani szeretném a hangod ! - jelentettem ki. 
- Ha eljössz velem most a stúdióba akkor hallhatod. -kacsintott. 
-Mehetünk ! - Ugrottam fel és össze szedtem a cuccaim. 
Úgy érzem Mikivel már most közel kerültünk egymáshoz. Hihetetlen, hogy még egy napja se ismerem és most meg énekelni fog nekem. -ezzel a gondolattal sétáltam vele a helyre. Ahogy oda értünk elővette a kulcsokat kinyitotta az ajtót és bementünk. A terem sötét volt néhol fekete hangszigetelt falak a kimaradt részek barna színűek voltak és egy bőrkanapé ami fekete volt. Otthonias légkör fogadott. Mindenhol hangszerek. Miki helyett foglalt a kanapén és maga mellé tette a kezét intett, hogy üljek le. Letettem a táskám és kicsit távolabb ültem. Miki kezébe vette a gitárt és az ölébe rakta. Gyönyörű fekete gitár ami, mintha még új lenne sértetlen gyönyörűen csillog. 
-Hogy tetszik? - kérdezte mosolyogva látta rajtam, hogy jobbnál jobban el vagyok ragadtatva. 
-Na..nagyon szép. -dadogtam - Ott.. otthonias - kacagott nagyokat rajtam. 
-Mit játszak ? 
- Amit szeretnél. -mondtam kicsit elpirulva. 
- John Legend - All of Me ?
Bólintottam. Elkezdte a húrokat pengetni a hangja is megszólalt. Hideg kirázott. Hihetetlenül gyönyörű. A dal második versszakától a szemembe nézett, nem tudtuk egymásról levenni a szemünket. Az arcom pírben égett. Valami elindult belül valami nagyon mélyen. Ami fel akar törni, de még nem tud. Valami ami bámulatos. A dal végett ért lehajtotta a fejét a gitárt maga mellé helyezte. Közelebb jött hozzám. Az arcomat megfogta az egyik kezével, másik kezével az államat emelte. Gyönyörű íriszeivel találtam szembe magam. Szemei csillogtak vágyakozva nézett rám. Egyre jobban közelített felém. Leheletét a számnál éreztem. Még egyszer bele nézett a szemeimbe és...      

2 megjegyzés: